Cara mengatasi masalah kulit akibat kosmetik

Hanya Kerana Wajahnya Kini Persis Anak Dara, Ini Yang Berlaku Padanya

13:54

"Abang, tengok laki tu. Dari tadi asyik pandang Leha je. Takut la", kata Leha sambil berselindung di sebalik suaminya. 
Lelaki di kerusi hujung ruang menunggu tu asyik memandangnya dari awal lagi. Bukan setakat pandangan biasa. Dah macam nak makan je. Mata pun macam nak terkeluar tengok Leha. 
Mula-mula Leha buat biasa je. Ye la, sejak makan Vivix yang Saiful, anak bongsunya, hadiahkan hari tu, ramai juga yang memuji mukanya nampak "flawless". Ala-ala anak dara gitu. Ramai juga bertanya apakah petua awet mudanya. Pasti jawapan yang diberi "Vivix".
"Lelaki mana, Leha? Tunjuk pada Abang sekarang. Ni yang Abang marah kalau ada orang asyik tenung isteri abang yang makin jelita ni,".
"Tak dinafikan, Leha makin cantik sekarang. Dah macam masa kahwin dulu," bisik Abang Azlan dalam hatinya sambil matanya melirik pada isterinya yang seorang ni.
Hatinya bagai dibakar api marah. Abang Azlan bingkas bangun menuju ke lelaki tersebut. 
Leha memandang dengan bangga. Abang Sadonya dah mula tunjuk hero. Matanya tertancap ada suaminya yang sedang berjalan gagah ke arah lelaki tu.
"Eh, kenapa pulak Abang pergi tempat lain? Takkan takut sangat tengok lelaki tu pandang dia". Kata Leha apabila melihat suaminya hanya berjalan sipi je dengan lelaki tadi. Tak nampak pula dia cakap apa-apa. Hatinya mula rasa tak puas hati.
Sebaik suaminya duduk semula disebelahnya, Leha terus cubit peha suaminya tanda tak puas hati. Mulutnya terus mencebik.
Dengan nada bisik, Abang Azlan berkata "Kamu ni, Leha. Tengok-tengok la dulu. Kita ni kan dekat klinik mata. Abang dengar tadi anak dia pada orang sebelahnya yang ayahnya tak nampak sangat sebab kencing manis tak terkawal. Nasib Abang tak bising tadi. Kalau tak, malu je."
"Abang tahu la Leha dah makin cantik sejak makan Vivix tu. Tapi jangan la perasan sangat ye," tambah Abang Azlan.
Yang pastinya, muka Leha terus merah padam menahan malu yang teramat sangat. Dah la kulitnya putih mulus sebab makan Vivix.Bila jadi macam tu, lagi nampak merah jadinya. Nasib hanya suaminya je yang tahu.


Macam Mana Nak Jadi Putih Flawless Macam Leha?
Bila sampai kepada bab badan dan kesihatan diri, jangan terlalu berkira. Jangan ingat yang keluar iklan tu paling bagus. Jangan pilih nak yang murah tapi bagi kesan buruk pada badan sendiri. Apa gunanya?

Atasi masalah kulit akibat kosmetik

Produk Shaklee memang tak pernah masuk tv atau sebarang iklan, tiada duta tetap. Tapi kami berani jamin setiap produk selamat, berkesan dan paling penting kami pengguna adalah duta bergerak yang nyata. Kami makan dan guna setiap hari tanpa gagal selama bertahun-tahun. 

1. Baiki kerosakan sel-sel kulit dari dalam dengan Resveratrol dan Polifenol
Resveratrol dan polifenol dalam Vivix telah terbukti berkesan dalam beberapa mekanisme yang telah terbukti secara saintifik. Bagi kes kerosakan sel-sel kulit, kedua-dua bahan ini mampu membantu dengan 
  • Menggalakkan pertumbuhan sel sihat dari dalam dari peringkat DNA. JIka sel yang dihasilkan sihat, kulit anda juga akan sihat
  • Bertindak sebagai antioksidan yang bertanggungjawab meneutralkan radikal bebas yang menjadi penyebab utama kerosakan sel-sel

Cara mengatasi masalah kulit kerana produk kosmetik

 2. Gunakan produk kulit atau skincare yang mesra kulit serta terbukti berkesan

Diasaskan dari 16 tumbuhan semulajadi. Saintis pun dah buat kajian khas untuk pastikan bahan-bahan tu semua mesra kulit wanita Asia macam kita. Lebih selamat.
Atasi masalah kulit akibat kosmetik

Atasi masalah kulit akibat produk kosmetik

Cara mengatasi masalah kulit akibat kosmetik

Cara mengatasi masalah kulit akibat produk kosmetik

Cara mengatasi masalah kulit akibat produk kosmetik
Jika anda nak rangkaian produk kecantikkan kulit luaran dan dalaman, dapatkan konsultasi lengkap dengan menjadi pelanggan saya. Saya tunggu anda dengan rangkaian produk yang selamat, semulajadi dan berkesan. 
Set nutriwhite Shaklee

Order Vivix Shaklee Sekarang

Cara 1:
Dapatkan Vivix anda dengan klik pada ikon Vivix di bawah, ikuti langkah seterusnya dan pihak Shaklee Malaysia akan terus membuat penghantaran menggunakan perkhidmatan kurier GDex atau CityLink.



Vivix Energy For Life Set
Energy For Life Set (2 bottles of Vivix)
Cara 2 :
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat  dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di sekitar Taiping, Kamunting & Simpang, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Taiping, Kamunting & Simpang

p/s : Jika anda hubungi saya, saya akan kongsikan rahsia bagaimana untuk dapatkan Vivix dengan harga yang terbaik tau :)

Cara 3 :
Inginkan diskaun sehingga 15% bagi produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang di nombor di bawah. Saya tunggu panggilan anda :)

Shaklee Distributor & Bussiness Leader
868991

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts