Anti-penuaan

Hilangkan Pigmentasi Dan Skin Tags Tahi Lalat Di Wajah Elak Penuaan Sebelum Usia

19:01

Pernah tak anda membelek muka anda tetiba macam terperasan ada lebihan daging kecil yang muncul? Bila pakai bedak pun kulit muka nampak tak licin dan rata dan nampak tompokan pigmen yang lebih ketara warnanya dari warna bedak yang di pakai.

Lebih kasihan jika anda pernah berhadapan dengan situasi begini:

"Saya merasa sangat rendah diri. Kanak-kanak memanggil saya makcik walaupun saya baru berusia 25 tahun. Orang lain nampak sangat muda dan bergaya walaupun anak berderet. Tapi saya kahwin pun belum lagi, mudah mendapat pigmentasi dan kedutan pun dah ada sebab tu kulit pun tak nampak licin lagi".

Keadaan seperti di atas merujuk kepada antara ciri penuaan sebelum waktu yang di sebabkan kehilangan kolagen dalam kulit. Saya kongsiakan cara Hilangkan Pigmentasi Dan Skin Tags Tahi Lalat Di Wajah Elak Penuaan Sebelum Usia. Jangan sedih-sedih ok?

skin tags

Apakah Pigmentasi Dan Skin Tags?

Pigmentasi yang muncul menyebabkan warna kulit menjadi tidak sekata dan berbintik-bintik.

Manakala Skin Tags yang berupa tahi lalat yang tumbuh merata-rata di wajah dan leher memburukkan lagi keadaan kulit.


Kredit Google

Bagaimana Ini Menyebabkan Anda Nampak Tua Sebelum Usia?

Kehilangan kolagen didalam kulit hilang beransur-ansur tanpa sedar menyebabkan saur darah mengeras dan membuatkan wajah nampak jatuh ke bawah dan membuatkan wajah anda tidak nampak menarik dan runcing.

Kesan graviti membuatkan lemak tertarik ke bawah dan lebih banyak terkumpul di bahagian dagu. Kesannya? Muka anda kelihatan lebih membulat!

Selain itu kehilangan kolagen yang banyak di bawah kulit tanpa sedar akan mewujudkan ruang kosong di bawah kulit.  Cuba anda perhatikan sudah wujudkah ciri-ciri berikut pada wajah anda?

  • Lekuk di bawah mata, tepi pipi  sebagainya
  • Kulit mata berkedut dan longgar menjadikan mata nampak kecil dan berlapis-lapis 
  • Kening jatuh ke bawah dan di tarik oleh kelopak mata yang begitu longgar
  • Kulit bibir seakan mengecut
Sumber: Mingguan Malaysia Ahad 19 Julai 2015
 

Jika Ya, sedarlah! Kulit anda sedang mengalami kehilangan kolagen yang sangat drastik. Sudah semestinya tidak mustahil anda akan di panggil nenek walaupun baru berusia 35 tahun!

Ikhtiar Anti-Penuaan Dengan Suplemen Semulajadi

Ramai pengguna Shaklee Collagen Powder mengakui keadaan kulit mereka berubah kepada yang lebih baik setelah konsisten dengan collagen ini. 

Contohnya dua orang pengguna setia di bawah ini. Ada boleh baca kisah mereka tentang bagaimana menereka jatuh cinta dengan Collagen Powder Shaklee Testimonial Pengguna:




Tetapi anda harus Berhati-hati Memilih Kolagen Kerana Terdapat 3 Perkara Yang Harus Di Pertimbangkan kerana setiap kolagen yang ada di pasaran tidak sama kualiti dan sumbernya.

Collagen Powder Shaklee dihasilkan dari sumber sisik ikan merah yang tahan tekanan tinggi di laut dalam. Setelah di eskstrak, saiz molekul yang terhasil adalah sangat ringan iaitu 1000 Dalton sahaja. Agak-agaknya kenapa ya kena saiz molekul yang ringan?

Ya, kerana molekul yang ringan mudah di serap oleh sel-sel badan dan memberikan keputusan yang cepat! Sudah semestinya bila bercakap bab cantik ramai yang mahukan Kesan Dan Faedah Kolagen yang cepat dan yang penting selamat bukan? 

Klik Untuk Besarkan
Dengan kolagen Shaklee, anda tak perlu risau kerana para saintis telah melakukan banyak kajian dari segi pemilihan bahan sehingga kepada kesannya kepada pengguna dalam masa 5 minggu penggunaan.

Klik Untuk Besarkan

Selain kolagen, produk kedua yang mampu membuatkan anda menjadi 25 tahun lebih muda adalah Vivix. Eh! Jangan cakap saya overclaim tau. Sebenarnya ada saintis membuat kajian Sains Pembongkaran Tonik Anti-Penuaan Vivix. Terdapat terbitan jurnal antarabangsa lagi ye. Bukan sekadar testimonial. Jika mahu anda boleh PM saya untuk dapatkan senarai jurnal berkenaan.

Ia ternyata sesuai untuk anda yang Takut Nampak Tua? Vivix Kan Ada. Jika anda konsisten makan 5 ml Vivix setiap hari, ia akan membantu tubuh anda memerangkap radikal bebas yang merosakkan sel serta mengurangkan kolagen dalam badan. Kolagen yang berkurangan mengakibatkan kulit anda mudah berkedut dan pigmentasi berlaku dengan jayanya.


Selain itu mengikit kajian yang di hasilkan oleh University Harvard, kandungan resveratrol iaitu sejenis polifenol tumbuhan di dalam Vivix adalah sebanyak 98% resveratrol tulen!

Dalam ertikata lain anda mendapat khasiat antioksidan yang tinggi dengan Vivix berbanding minuman botanikal lain. Sebab itu ia di kenali sebagai Vivix Tonik Ajaib Shaklee.

Untungnya jika anda anda membuat keputusan untuk membeli sekarang kerana bulan ini ada promo dari Shaklee. Sebarang pembelian 2 botol melayakkan anda mendapat keahlian PERCUMA dan Pulangan cash sebanyak 5% bulan berikutnya. Dan paling menarik, Shaklee hadiahkan sebotol Multivitamin Vitalea untuk anda juga.

Jadi tak perlu bersedih hati jika ramai menegur anda tua walaupun usia anda belum begitu. yang penting anda bertindak sekarang dengan mencuba 2 jenis suplemen seperti yang saya sarankan di atas dengan konsisten untuk merubah penampilan anda semula. 

Mana tahu lepas ni ada yang bisik-bisik nak tahu apa rahsia kulit anda menjadi muda remaja semula. Hubungi saya cepat ya. Fast action, fast result!


Your Trusted SID

 

  ID 868991


Riza Afzan Asri


SMS/Whatsapp 012-4637064 


Email: rizaafzan@gmail.com


COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia


~Happy to share, pleasure to help!

You Might Also Like

2 respon

  1. memang best kalau dapat makan colagen dan vivix ni hari-hari..kompem awet muda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Produk Terbaik, hasil memang puas hati

      Delete

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts